Tuesday, April 8, 2008

sakit hati + jeles punya pasal







pagi2 buta aku dapat msg yg amat memeranjatkan aku
sorang budak nama nora msg bgtau yg eima(mmbr aku) hilang dari rumah
dari semalam x dapat contact x tau g mana(dia msg aku guna no eima)
nora cntct smua mmbr & fmly eima tp semua x tau mana eima hilang
nora bgtau aku lg dia dpt msg dari no x kenal dia kata eima dah kena bunuh
aku yg terkejut pun suruh la dia g report polis
x lama pastu nora msg lg bgtau yg polis jumpa mayat eima kat dalam semak
eima jd mangsa bunuh,nora bgtau yg dia sendiri tgk mayat si eima time polis agkat
aku macam x percaya bila dpt msg tu,aku suruh dia bgtau family eima kat kmpg
sambil tu aku pun sedekahkan fatihah untuk arwah.....

selang 2 jam lps tu aku jd lg terkejut beruk....eima call aku!!!!!
aku yg tgh keliru terus tnya apa yg jd tp si eima ni kata xde apa2 jd
dia mintak maaf kat aku semalam x dpt msg coz dia g rumah auntie dia
hp dia plak tertinggal kat rumah sewa (memang dari pg semalam aku cntct dia x dpt)
aku bgtau eima yg nora msg aku bgtau eima meninggal,terkejut beruk dia
aku srh dia cntct fmly kat kmpg bgtau apa yg jd pastu srh dia cntct nora smula
aku srh dia tny nora knp cakap mcm 2.
x lama lepas tu eima msg aku smula
dia bgtau yg dia dah dapat cntct nora & tanya apa yg dah jd
jawapan yg nora bg kat eima mmg aku x sangka langsung
nora bgtau yg dia sakit hati + jeles ngan si eima ni
eima ni sorg yg boleh tahan cantik,keje pun bgs,kwn2 rmai,peminat lg ramai
tu yg nora sakit hati + jeles ngan eima.
aku x sangka sebab sakit hati + jeles punya pasal smpi sanggup cakap kawan sendiri mati. klu tipu aku je aku x kisah sangat,ni siap bgtau family eima kat kampung, x dapat aku bayangkan perasaan org tua eima time dengar berita ni.
sakit hati + jeles punya pasal.......



No comments: